Månedsarkiv: januar 2017

Klubben er lukket torsdag den 2. februar 2017 pga. Trekantsskydning!

Da stort set alle skytter er til Trekantsskydning i Vissenbjerg er klubben lukket 02-02-2017.

Udgivet i Diverse indlæg | Skriv en kommentar

Generalforsamling Vejle S.G.& I.F.

Ørepropper efter mål

D. 21/1-17 kl 10.00  holder Tommerup skytteforening demonstration af ørepropper lavet specielt til DIG… Der vil være mulighed for bestilling.

Jægerskydning

D. 16/3-17 afholdes der jægerskydning i klubben kl 19.00. Der serveres fedtemadder, ost og snaps. Jægerne holder til gengæld lerdueskydning d. 12/6-17  på Søbyvej 25. Der kan købes grillmenu og drikkelse.

Lunde Pistol Terrænskydning 2017

Der er kommet indbydelse fra Lunde Skytteforening. Vi tilmelder tidligt i år, så vi kan følges ad på samme hold. Skriv jer på tilmeldings-listen i klubben hurtigst muligt!

Bogense Nytårs Stævne 2017

Skytter fra Allested-Vejle Skytteforening lukkede og slukkede som de sidste skytter ved Bogense Nytårs Stævne fredag den 6. januar 2017. Og Michael nød kagen 😉   Se flere billeder under “Galleri”