Klubmesterskaber 2018

Klubmesterskaber!

Der er klubmesterskaber for børn (under 18 år) d. 8/5-18 Skydningen starter kl 17.00, og sidste skydning skal være afsluttet kl 18.30.

Der skydes på sjove festskiver, og det koster 10kr pr skive, incl ammo. Man må prøve lige så mange gange som mor/far har råd til 🙂 Man bliver inddelt i 3 grupper, med guld/sølv/bronze til hver gruppe. Der er medaljer til alle børn.

Efter skydningen er der pølser, brød og drikkelse (sodavand eller juice) til alle børn der har skudt – voksne kan købe 1 pølse og 1 brød til 10kr.

Tilmelding er ikke nødvendig – bare duk op og få en hyggelig aften sammen med alle vi andre!

Der er klubmesterskab for voksne skytter (over 18 år) d. 3/5-18.

Samme aften er der LUKKET for almindelig skydning – dvs der KUN er adgang for folk der har tilmeldt sig på forhånd.

Skydningen starter kl 17.00, og sidste skydning skal være afgivet kl 19.00. Herefter er der fintælling af point indtil 19.30, hvor der er præmieoverrækkelser og spisning.

Der skydes på sjove festskiver, og skydning koster 10kr pr skive, incl ammo.

Tilmelding og betaling sker i skyttelokalet, senest d. 19/4-18 kl 20.00.

Prisen er 130kr.

Dette indlæg blev udgivet i Diverse indlæg. Bogmærk permalinket.