Månedsarkiv: oktober 2018

Lynvejledning til de nye elektroniske baner!

Select target: Før skud kan man vælge skivetype – tryk ikke på den under gældende skud.  Der skal altid stå S venstre øverst ellers er udregning ikke korrekt.   Piletaster: Spole frem/tilbage til tidligere skud, ved langt tryk på højre pil … Læs resten

Udgivet i Diverse indlæg | Skriv en kommentar

Nye regler for skydning med grovpistol/revolver!

30-10-2018 tages vores nye elektroniske skivemarkering i brug. Det er vedtaget at i forbindelse med det nye bane anlæg, træder følgende regler for banernes brug i kraft. Bane 1 og 2 (papir skiver) er fortrinsvis til grovpistol/revolver. Nyt krav er … Læs resten

Udgivet i Diverse indlæg | Skriv en kommentar

Kalender opdateret med de 4 næste stævner!

64. Storebæltsskydning 15 m. 2018

Opdatering 28-10-2018 14:58 Resultatlister rettet, Bo flyttet til cal 22 i stedet for luft. Allested-Vejle stillede med et super stort antal skytter, flot. Stort tillykke til alle præmie vinderne 🙂 Resultaterne kan ses på vores hjemmeside under resultater eller herunder. … Læs resten

Udgivet i Diverse indlæg | Skriv en kommentar

Hjemmesiden på mobil telefon.

Hjemmesiden er ændret, så den er mere mobil venlig. Den er forenklet og ser anderledes ud. Indhold i højre kolonne, kan dog kun ses i PC-versionen. Arkiv, seneste indlæg, besøgstæller, tilmelding til mail mm. er skjult. I bunden af både … Læs resten

Stævner opdateret 28-10-2018

Nu går 15 m. for alvor i gang med masser af stævner. De kan ses på hjemmesiden under “Stævner” Stævner 2018 Vissenbjergstævne 2018  29/10 – 3/11 ************************************************************************************* Paarupstævne 2018 8/11 – 10/11 ************************************************************************************* Fjordskydning i Bullerup 2018 14/11 + 16/11 … Læs resten

Puljeskydning Særslev 30-10-2018

Holdet er sat, vi ses i Særslev Find vej her.

Puljeskydning 15 m. pistol rettelser 17-10-2018

Vi har måtte flytte Særslev luftskydning fra 25/10 til 30/10. Vi mangler skytter til 2 af skydningerne – kom friskt og meld jer til 🙂 Oversigt rettet 17-10-2018

Puljeskydning 15 m. Pistol Nyt 14-10-2018

Så er de sidste rettelser til puljeprogrammet faldet på plads. Det betyder der bliver en skydning mere den 25-10-2018 mod Særslev (kun Luftpistol). – Vi skyder mod Vissenbjerg 2 den 24-10-2018 (Cal 22). Se nedenstående skema og giv besked hvem … Læs resten